Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych. Jest liderem rynku opieki domowej w Europie i oferuje profesjonalną i dostępną alternatywę dla domów opieki. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 41 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą.
Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. Promedica24 legitymuje się certyfikatami jakości DEKRA oraz TÜV Rheinland. Firma została wyróżniona tytułem Solidnego Pracodawcy 2016.
Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. Promedica24 legitymuje się certyfikatami jakości DEKRA oraz TÜV Rheinland. Firma została wyróżniona tytułem Solidnego Pracodawcy 2016.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
W naszym Dziale będziesz:
- wspierał proces obsługi klienta
- obsługiwał administracyjnie umowy
- usprawniał proces rozliczania klientów
- wdrażał i merytoryczne wspierał pracowników oddziałów firmy
Jeśli:
- dobrze znasz język niemiecki (min. poziom B2+)
- znasz pakiet MS Office
- lubisz pracę w zespole
- posiadasz zdolności organizacyjne i analityczne
nasza oferta jest dla Ciebie!
Oferujemy Ci:
- pracę w uśmiechniętym i sympatycznym zespole pełnym energii do działania
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
- możliwość wykorzystania j, niemieckiego w codziennej pracy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport