Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
19 godz.
Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
22 godz.
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
22 godz.
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds Obsługi Reklamacji
Praca Stała
Miejsce pracy: Błonie
Nr Ref.: REK/014/KIS
Zadania:
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
Uzupełnianie formularzy reklamacyjnych
Współpraca z Klientem zewnętrznym w zakresie reklamacji
Współpraca z działem Transportu Operatora Logistycznego, Biurem Obsługi Klienta, Magazynem
Archiwizacja dokumentów
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze reklamacji Klientów ( mile widziane- branża farmaceutyczna)
Wysokie zdolności komunikacyjne
Sumienność i dokładność
Odpowiedzialność za wykonywane zadania
Znajomość programu SAP- dodatkowy atut
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office( szczególnie programu MS Excel )
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- na zastępstwo
Możliwość pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
19 godz.
Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
22 godz.
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
22 godz.
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...