- Ogłoszenie nr: 164752
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 listopada 2014 r.
Główny Inspektorat Weterynarii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw obsługi kancelaryjno – archiwizacyjnej i zarządzania majątkiem
- w Biurze Organizacyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Inspektorat Weterynarii
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności kancelaryjnych w urzędzie, w tym: ustawianie Słowników i parametryzacja funkcji elektronicznego systemu obiegu dokumentów, nadzór nad modułem Archiwum i współpraca z pracownikiem prowadzącym archiwum w urzędzie, szkolenie nowych użytkowników elektronicznego systemu obiegu dokumentów
- zarządzanie majątkiem urzędu, w tym: prowadzenie ewidencji składników majątku, ich dystrybucję i powierzanie pracownikom, planowanie i realizacja zakupów, wymiany, likwidację lub modernizację majątku
- współpraca przy prowadzeniu archiwum zakładowego w zakresie koordynacji archiwizacji, udostępniania materiałów archiwalnych, przygotowywania archiwum do kontroli, wdrażania zaleceń pokontrolnych
- przygotowywanie programów i projektów związanych z pozyskiwaniem wsparcia dla urzędu, w tym analiza potrzeb, przygotowanie budżetu i harmonogramu działania
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego. Praca wykonywana w pozycji przemiennej 8 godzin dziennie na terenie Głównego Inspektoratu Weterynarii lub na zewnątrz. Praca lekka, mały wydatek energetyczny.
Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe i urządzenia techniki biurowej. Stanowisko znajduje się na V piętrze w gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi (ul. Wspólna 30). Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście główne (od. ul. Wspólnej) bez barier architektonicznych. Wejście od ul. Żurawiej wyposażone jest w ruchomą platformę do transportu wózka. Schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. W budynku znajduje się sześć wind.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną urzędu (kancelaria, archiwum) lub/i zarządzaniem majątkiem
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu zadań Głównego Lekarza Weterynarii, przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych, ochrony danych osobowych
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa, rzetelność, komunikatywność, terminowość
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole i komunikacji interpersonalnej, umiejętności analityczne
- szkolenia z zakresu zarządzania cyklem życia dokumentu, archiwizacji dokumentów, zarządzania projektami, zarządzania majątkiem
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania cyklem życia dokumentów i archiwizacji dokumentów
- znajomość systemu STOCK lub innych systemów ułatwiających zarządzanie majątkiem jednostki
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów