- Ogłoszenie nr: 162897
- Data ukazania się ogłoszenia: 06 września 2014 r.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
- Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw nadzoru merytorycznego
- w Sekcji Koordynacji i Nadzoru w Wydziale do spraw Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17 Stycznia 23
02-148 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem przez komórki organizacyjne NwOSG, wchodzące w skład pionu do spraw cudzoziemców, zadań w zakresie m.in. wydawania wiz, przyjmowania wniosków o nadanie statusu uchodźcy, kontroli legalności pobytu, oraz organizacji przyjmowania i pobytu osób w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych;
- nadzorowanie prowadzonych przez komórki organizacyjne NwOSG, wchodzących w skład pionu do spraw cudzoziemców postępowań administracyjnych w sprawach zakazu opuszczania statku powietrznego, nakazu przebywania cudzoziemca w określonym miejscu do czasu opuszczenia terytorium RP, nakładanie kary administracyjnej na przewoźnika;
- opracowywanie opinii i stanowisk w sprawach skarg z zakresu m.in. przeprowadzania kontroli legalności pobytu, wykonywania pracy, prowadzenie działalności gospodarczej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca o charakterze administracyjno – biurowym
- praca w siedzibie Oddziału,
- wyjazdy do Placówek Straży Granicznej NwOSG,
- praca z funkcjonariuszami i pracownikami Straży Granicznej.
- budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno – sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych);
- pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu;
- możliwość poruszania się po obiekcie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w pionie do spraw cudzoziemców
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aplikacji Microsoft Office;
- znajomość aktów prawnych związanych z tematyką cudzoziemską.
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym;
- znajomość przepisów z zakresu działalności Straży Granicznej;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów