- Ogłoszenie nr: 169723
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ewidencji kadrowej
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- aktualizowanie i koordynowanie danych w systemie informatycznym Kadra
- sporządzanie wybranych rozkazów personalnych i awansowych i ich rozdzielanie oraz prowadzenie zbioru rozkazów personalnych
- koordynowanie zadań związanych z przygotowaniem niezbędnych dokumentów kadrowych do aktualizacji bazy danych Kadra oraz sporządzanie comiesięcznych Meldunków o stanie kadr Policji
- sporządzanie okresowych i doraźnych sprawozdań z zakresu stanów osobowych i etatowych
- wprowadzanie i modyfikowanie danych w formularzach sprawozdawczych Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji - SESPol
- wydawanie i prolongata dokumentów osobistych funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Krakowie
- organizowanie i koordynowanie bieżących zadań związanych z ewidencją dokumentów kadrowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Realizacja spraw związanych z zapewnieniem aktualnej informatycznej bazy danych kadrowych oraz koordynacja prac w tym zakresie.
Praca administracyjno-biurowa.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze, w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z kadrami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych oraz innych przepisów resortowych
- umiejętność analizowania i interpretowania przepisów
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność, komunikatywność
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
- wykształcenie wyższe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów