Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Zespole Analiz i Statystyk Migracyjnych w Biurze Szefa Urzędu

Specjalista w Zespole Analiz i Statystyk Migracyjnych w Biurze Szefa Urzędu

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3486 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163841
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 października 2014 r.

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw analiz
  • w Zespole Analiz i Statystyk Migracyjnych w Biurze Szefa Urzędu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd do Spraw Cudzoziemców
    ul. Koszykowa 16, 00 –564 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • generowanie danych, projektowanie zapytań i sporządzanie raportów w hurtowni danych (z wykorzystaniem platformy SharePoint i SQL Server 2012);
  • opracowywanie i udostępnianie danych statystycznych z rejestrów prowadzonych przez Szefa Urzędu w zakresie ochrony międzynarodowej i legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium RP (również w języku angielskim);
  • sporządzanie analiz i prognoz migracyjnych na potrzeby Kierownictwa Urzędu z wykorzystaniem narzędzi eksploracji danych (data mining);
  • udział w pracach międzynarodowych grup eksperckich zajmujących się analizą i statystykami migracyjnymi (opiniowanie projektów aktów prawnych, wymiana danych, udział i organizacja spotkań międzynarodowych);
  • udział w pracach związanych z projektowaniem, modernizacją i administrowaniem hurtownią danych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
    - krajowe oraz zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w budynku w centrum miasta,w kamienicy o starym typie zabudowy. Do dwóch wejść zewnętrznych do budynku prowadzą schody – brak jest podjazdów.Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie.Na każde piętro można dostać się klatką schodową lub windą. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nie śliska, zachowana na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami gdzie przy wejściach do pokoju znajduje się próg.
    Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie, otwierane standardową klamką.
    Praca na stanowisku administracyjno – biurowych - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi.
    Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
    Wykonując zadania należące do zakresu obowiązków pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku, występuje konieczność wykonania pracy poza budynkiem Urzędu. Samochody służbowe, używane do przemieszczenia się pracowników, nie są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego związanego z analizą danych lub hurtownią danych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość problematyki legalizacji cudzoziemców na terytorium RP,
    • znajomość problematyki ochrony danych osobowych,
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • biegła obsługa komputera (środowisko Windows),
    • MS Excel na poziomie zaawansowanym,
    • język SQL,
    • wiedza w zakresie oprogramowania analitycznego i metod analizy danych,
wymagania dodatkowe
  • szkolenie z zakresu obsługi Systemu Pobyt v. 2,
  • szkolenie z zakresu obsługi hurtowni danych,
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą „poufne”,
  • uprawnienia do przetwarzania danych osobowych,
  • wiedza w zakresie oprogramowania analitycznego i metod analizy danych,
  • znajomość platformy aplikacji webowych (SharePoint),
  • znajomość SQL Server 2012,
  • znajomość narzędzi eksploracji danych (data mining).

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty