Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 6021
Warunki pracy
• praca w terenie,• nietypowe godziny pracy (dyżury PPA),
• zagrożenie korupcją,
• permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Zabudowę Inspektoratu w Lublinie stanowi budynek administracyjny i budynek laboratoryjny.
Budynek administracyjny wyposażony w windę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Występują bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych. Brak oznaczeń dla osób niewidomych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomych, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. Otoczenie budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo: platforma oraz z jednej strony podjazd.
Zakres zadań
- prowadzenie kontroli podmiotów korzystających ze środowiska;
- przygotowanie dokumentów pokontrolnych (zarządzenia pokontrolne, wystąpienia, decyzje administracyjne);
- prowadzenie postępowań administracyjnych w przypadku stwierdzenia naruszeń w zakresie gospodarki odpadami;
- uczestniczenie w prowadzeniu Wojewódzkiej Bazy Informacji o Środowisku EKOINFONET;
- sporządzanie sprawozdań z działalności kontrolnej dla potrzeb GIOŚ i innych organów;
- uczestniczenie w spotkaniach w ramach współpracy z innymi organami;
- prowadzenie bazy danych w zakresie gospodarki odpadami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie w zakresie ochrony środowiska- prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów w zakresie IOŚ, ochrony środowiska, w szczególności gospodarki odpadami i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, znajomość przepisów Kpa.
- znajomość organizacji i funkcjonowania WIOŚ.
- znajomość przepisów dot. służby cywilnej, w tym znajomość zasad cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym.