Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca przy realizacji projektów szkoleniowych Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń Współpraca oraz...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  część etatu   3 225 zł brutto/mies.
    14 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; Niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Pracownik Biurowy Lubelskie
Starszy inspektor w Zespole Prezydialnym

Starszy inspektor w Zespole Prezydialnym

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3495 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163455
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2014 r.

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw oficjalnych wystąpień i korespondencji okolicznościowej
  • w Zespole Prezydialnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Spokojna 4
    20-914 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i opracowywanie projektów tekstów oficjalnych przemówień oraz tez do wystąpień dla kierownictwa LUW w Lublinie: Wojewody Lubelskiego, Wicewojewody Lubelskiego i Dyrektora Generalnego,
  • przygotowywanie projektów korespondencji okolicznościowej, listów gratulacyjnych, życzeń, kondolencji,
  • uczestniczenie w obsłudze organizacyjnej i protokolarnej uroczystości, imprez, spotkań i ważnych wydarzeń organizowanych przez Zespół Prezydialny LUW w Lublinie z udziałem kierownictwa Urzędu, w szczególności obchodów świąt państwowych,
  • opracowywanie projektów treści dyplomów uznania oraz dyplomów do Medalu Wojewody Lubelskiego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
    - praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
    - praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
    - praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
    - większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty zewnętrzne.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
    praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
    brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
    brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
    • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • umiejętność pisania, redagowania i korekty tekstów o charakterze oficjalnym, reprezentacyjnym i okolicznościowym.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku filologia polska,
  • studia podyplomowe z zakresu PR lub komunikowania społecznego, z zakresu protokołu dyplomatycznego oraz precedencji stanowisk publicznych w Polsce,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów,
  • umiejętność analizy i syntezy informacji,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku redaktora w mediach drukowanych lub w wydawnictwie.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca przy realizacji projektów szkoleniowych Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń Współpraca oraz...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  część etatu   3 225 zł brutto/mies.
    14 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; Niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...