- Ogłoszenie nr: 170904
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 lipca 2015 r.
Izba Skarbowa w Poznaniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
- w Samodzielnym Referacie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Izbie Skarbowej w Poznaniu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Leszno
- Urząd Skarbowy w Lesznie
ul. Mickiewicza 7
64-100 Leszno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kontrola warunków oraz przestrzegania przepisów i zasad przepis bhp i ppoż
- prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną ochroną zdrowia pracowników
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
- prowadzenie szkoleń i instruktaży z bhp i ppoż
- ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej
- udział w pracach komisji bhp
- właściwe zabezpieczenie budynku oraz ochrony innych spraw w zakresie ppoż
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- budynek czteropiętrowy - winda
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie aktualnego szkolenia okresowego dla służb bhp
- znajomość przepisów z z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów związanych z ochroną przeciwpożarowa,
- dobra znajomść technik biurowych i obsługi komputera (aplikacji Word, Excel),
- posiadanie nieposzlakowanej opinii i wysoki poziom kultury osobistej
- odporność na stres, komunikatywność i zaangażowanie
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
- posiadanie uprawnień ppoż
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów