- Ogłoszenie nr: 165355
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 grudnia 2014 r.
Ministerstwo Finansów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw przeglądu wydatków publicznych
- w Zespole do spraw Przeglądu Wydatków Publicznych 1 i 2 w Departamencie Polityki Wydatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 4
Adres urzędu
- Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie analiz, opracowań, raportów i innych materiałów zawierających wyniki przeglądu wydatków;
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz jsfp podczas procesu przeglądu wydatków;
- zarządzanie procesem przeglądu wydatków publicznych;
- analizowanie istniejących i projektowanych rozwiązań generujących skutki finansowe dla sektora finansów publicznych, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przeglądu wydatków publicznych w obszarze właściwości Zespołu;
- określanie propozycji szczegółowych obszarów i zagadnień podlegających ocenom i przeglądom wydatków w poszczególnych latach budżetowych;
- opracowywanie programów i harmonogramów przeglądu wydatków publicznych w obszarach działania Zespołu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner). Krajowe wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Praca pod presją czasu, szczególnie podczas przygotowania wyników przeglądów wydatków.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analiz efektywności (w sektorze publicznym lub prywatnym) lub w analizach i ewaluacjach polityk i programów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność wyszukiwania oraz analizy danych i informacji zawartych w ustawie budżetowej, danych statystycznych, danych z innych dostępnych rejestrów i zasobów publicznych,
- umiejętność zwięzłego formułowania ocen i rekomendacji na podstawie zgromadzonego materiału,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze analiz efektywności lub w ewaluacjach polityk i programów,
- szkolenia z zakresu metod i technik ewaluacji programów publicznych,
- znajomość metod i technik statystycznych,
- znajomość metod i technik analizy ekonomicznej, analizy efektywności,
- wiedza z obszaru różnych polityk publicznych,
- znajomość podstaw rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych,
- znajomość procesu budżetowego i procesów związanych z realizacją budżetu państwa dysponentów różnego stopnia,
- samodzielność i kreatywność,
- zdolność logicznego i analitycznego myślenia oraz argumentowania,
- umiejętność pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów