Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 6362
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Tamka 3 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- prowadzenie kontroli projektów w PO WER,
- sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia kontroli, sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz formułowanie i rekomendowanie zaleceń pokontrolnych,
- opracowywanie dokumentacji zamówień publicznych dotyczącej prowadzenia przez DWF działań kontrolnych w ramach PO WER w zakresie zlecania wykonania części kontroli wykonawcy zewnętrznemu oraz pozyskania ekspertów do zespołów kontrolnych,
- sporządzanie wkładu dotyczącego przeprowadzonych kontroli do sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Kontroli (RPK) oraz uczestniczenie w sporządzaniu Rocznych Planów Kontroli (RPK) w ramach PO WER,
- archiwizacja dokumentacji dotyczącej procesu wdrażania projektów w ramach PO KL oraz uzupełnianie kart zamknięcia,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie występujących w projektach nieprawidłowości (Policja, Państwowa Inspekcja Pracy, Urząd Zamówień Publicznych, Urząd Kontroli Skarbowej),
- przekazywanie wyników przeprowadzonych kontroli do Instytucji Zarządzającej (IZ) oraz wprowadzanie danych do systemu informatycznego SL 2014 i rejestru kontroli.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- Znajomość zasad i aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Europejskiego Funduszu Społecznego
- Znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących PO WER
- Wiedza z zakresu pomocy publicznej
- Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe