Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2695 dni temu
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 6362

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Tamka 3 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • ­prowadzenie kontroli projektów w PO WER,
  • sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia kontroli, sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz formułowanie i rekomendowanie zaleceń pokontrolnych,
  • opracowywanie dokumentacji zamówień publicznych dotyczącej prowadzenia przez DWF działań kontrolnych w ramach PO WER w zakresie zlecania wykonania części kontroli wykonawcy zewnętrznemu oraz pozyskania ekspertów do zespołów kontrolnych,
  • sporządzanie wkładu dotyczącego przeprowadzonych kontroli do sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Kontroli (RPK) oraz uczestniczenie w sporządzaniu Rocznych Planów Kontroli (RPK) w ramach PO WER,
  • archiwizacja dokumentacji dotyczącej procesu wdrażania projektów w ramach PO KL oraz uzupełnianie kart zamknięcia,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie występujących w projektach nieprawidłowości (Policja, Państwowa Inspekcja Pracy, Urząd Zamówień Publicznych, Urząd Kontroli Skarbowej),
  • przekazywanie wyników przeprowadzonych kontroli do Instytucji Zarządzającej (IZ) oraz wprowadzanie danych do systemu informatycznego SL 2014 i rejestru kontroli.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • ­Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość zasad i aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Europejskiego Funduszu Społecznego
  • Znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących PO WER
  • Wiedza z zakresu pomocy publicznej
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty