Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 9894
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- współpraca z SKW w celu wymiany informacji i ujednolicenia zasad gospodarowania funduszem operacyjnym w Policji w ramach MPO,
- kontakty z kandydatami ubiegającymi się o stanowisko pracy w biurze w celu zapewnienia właściwej realizacji procedur związanych z naborem,
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- budynek wyposażony w windę, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej policjantów oraz pracowników od strony formalnej, w tym sporządzanie projektów wniosków personalnych dotyczących zmian warunków płacowych, stanowiskowych, o nadanie medali, odznaczeń, przyznawania nagród i wyróżnień oraz opracowywanie od strony formalnej projektów kart opisów stanowisk pracy dla policjantów i pracowników cywilnych Biura oraz przygotowywanie projektów opisów stanowisk pracy członków ksc Biura,
- realizacja zadań związanych z obrotem środkami finansowymi funduszu operacyjnego Biura, monitorowanie uruchomionych środków finansowych pod kątem zasadności i celowości ich wydatkowania oraz sprawdzanie ewidencjonowania wydatków,
- kontrolowanie stanu funduszu operacyjnego w podległych Dyrektorowi Biura Wydziałach w zakresie poniesionych wydatków, rodzaju dokonywanych zakupów i sposobu ewidencjonowania wydatków,
- realizacja spraw związanych z dokumentowaniem organizacyjnym, w szczególności wspieranie naczelnika Wydziału i kierownictwa Biura w projektowaniu zmian organizacyjnych i etatowych, dokonywanie bieżących uaktualnień w przeprowadzanych zmianach w strukturze Biura oraz opracowywanie projektów wniosków organizacyjnych,
- monitorowanie terminów oraz zgodnych z wymogami formalnymi procedur sporządzania opinii służbowych policjantów pełniących służbę w Biurze oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, udzielanie wsparcia kadrze kierowniczej Biura w tym zakresie, a także wspomaganie w opracowywaniu opinii i ocen oraz IPRZ oraz prowadzenie rejestru pomocniczego i monitorowanie terminów upływu ważności badań profilaktycznych, psychotechnicznych policjantów i badań okresowych pracowników Biura,
- wykonywanie czynności służbowych w zakresie prowadzenia szkoleń dla policjantów Biura wytypowanych do obsługi finansowej dysponentów II stopnia w zakresie obowiązujących procedur związanych z planowaniem, wydatkowaniem, dokumentowaniem i ewidencjonowaniem wydatków operacyjnych oraz z zakresu prawidłowego klasyfikowania wydatków operacyjnych, zgodnie z przepisami w sprawie form i metod wykonywania przez Policję czynności operacyjno-rozpoznawczych,
- sporządzanie projektów planów wydatków funduszu operacyjnego na dany rok budżetowy oraz propozycji przesunięć środków funduszu operacyjnego na podstawie bieżącej analizy wydatków,
- koordynowanie procesu naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej oraz cywilne nienależące do ksc, w szczególności opracowywanie projektów decyzji Dyrektora Biura o naborze na wakujące stanowiska, uczestniczenie w zespołach rekrutacyjnych (w tym sporządzanie protokołów z przeprowadzonego naboru) oraz udzielanie informacji kandydatom ubiegającym się o stanowisko pracy w Biurze.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- znajomość przepisów w obszarze kadrowym (resortowym i cywilnym),
- znajomość regulacji dotyczących korpusu służby cywilnej,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- terminowość,
- rzetelność,
- skrupulatność,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz przeszkolenie w zakresie księgowości i prowadzenia rozliczeń finansowych,
- znajomość aktów prawnych obowiązujących w Policji i resorcie spraw wewnętrznych,
- znajomość obsługi komputera – programy Word i Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność pracy w zespole.