starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynki firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania - administrowanie systemem informatycznym o architekturze warstwowej.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:administrujesz systemami oraz aplikacjami platformy bankowości elektronicznej banku,zapewniasz jak najwyższy poziomu dostępności, wydajności i bezpieczeństwa systemów oraz aplikacji,bierzesz udział w projektowaniu architektury i strojeniu serwisów Grupy...
Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zarządzanie serwerami i siecią teleinformatyczną, zarządzanie domenami i hostingiem stron, zarządzanie firmowymi skrzynkami email, zarządzanie i udostępnianie zasobów sieciowych, obsługa systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy...
Na co dzień w naszym zespole:tworzysz i utrzymujesz procesy CI/CD,rozwijasz i monitorujesz infrastrukturę aplikacyjną w chmurze GCP,budujesz nowe lub modyfikujesz istniejące rozwiązania informatyczne,pełnisz rolę Specjalisty DevOps, w tym merytoryczne nadzorujesz pracę w projektach i...
Na co dzień w naszym zespole:administrujesz wewnętrznym środowiskiem aplikacyjnym,tworzysz obiegi dokumentów,tworzysz nowe moduły, formularze (podstawowe technologie webowe),projektujesz GUI (css, ikony),weryfikujesz poprawność działania istniejących modułów, wprowadzasz konieczne...
Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...