starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynki firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania - administrowanie systemem informatycznym o architekturze warstwowej.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Na co dzień w naszym zespole:administrujesz wewnętrznym środowiskiem aplikacyjnym,tworzysz obiegi dokumentów,tworzysz nowe moduły, formularze (podstawowe technologie webowe),projektujesz GUI (css, ikony),weryfikujesz poprawność działania istniejących modułów, wprowadzasz konieczne...
Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
Nazwa stanowiska: starszy informatyk Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Administrowanie systemem do zarządzania zasobami informatycznymi zgodnym ze standardem ITIL (w szczególności systemem zgłoszeń). Osoba pracująca na tym stanowisku będzie głównie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań podstawowych: konfiguracja, administracja oraz nadzór nad powierzoną infrastrukturą sieciową i serwerową opartą na technologii Microsoft, Linux, zapewnianie sprawnego działania sieci LAN/WAN, weryfikacja oraz usuwanie zgłaszanych błędów w zakresie powierzonej infrastruktury...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Główne obowiązki: przygotowywanie założeń do systemów informatycznych: eWniosekPlus, IACSplus/ZSZiK, AURE, PUE; analiza dokumentacji analitycznej systemów informatycznych oraz testy tych systemów; opracowywanie instrukcji, wytycznych dla pracowników BP/OR oraz rolników i doradców;...
Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...