Praca.pl Praca
Asystent asystentka dzialu finansowego

Praca Asystent asystentka dzialu finansowego

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  •  
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Toruń    praca stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.

Praca finansowego asystent asystentka małopolskie podkarpackie najnowsze oferty pracy

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.