Praca.pl Praca
koordynator projektu, Marketing / Reklama / PR, Warszawa

Praca koordynator projektu, Marketing / Reklama / PR, Warszawa

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Koordynator ds. content marketing i social media

    ID DROP   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto – B2B 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie Opis stanowiska: współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji; tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn) samodzielne prowadzenie firmowych...
  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
  •  
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...

Praca Koordynator Projektu mazowieckie Marketing / Reklama / PR najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka projektu (wdrażanie produktów)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...