Praca.pl Praca
Specjalista ds. Marketingu opolskie

Praca Specjalista ds. Marketingu opolskie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   opolskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.   opolskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   opolskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  •  
  • Specjalista / Specjalistka do spraw marketingu i reklamy

    Caesar Vape s.r.o.   Nysa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Miejsce pracy: Nysa (woj. Opolskie) Twój zakres obowiązków: Budowanie dobrego wizerunku marki; Skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów; Planowanie, realizacja i nadzór nad projektami marketingowymi; Dbanie o spójność komunikacji marketingowej z centralą firmy; Tworzenie strategii...