Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    245 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; udzielał informacji o usłudze, aktualnych promocjach sieci partnerskiej Zleceniodawcy; wspierał Klientów Zleceniodawcy o procesie wnioskowania o kredyt; przedstawiał...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    269 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Konsultant ds. Przeprowadzania Wywiadów / Ankiet

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    274 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; pozyskiwanie opinii osób kontaktujących...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    274 dni
    Na co dzień będziesz: pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w branży motoryzacyjnej :), doradzać swoim...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem chorwackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    274 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    295 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem chorwackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    296 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące oraz...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    303 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta, Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży, Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    304 dni
    Na co dzień będziesz: pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w branży motoryzacyjnej :), doradzać swoim...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    304 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    304 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Konsultant ds. Przeprowadzania Wywiadów / Ankiet

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    310 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; pozyskiwanie opinii osób kontaktujących...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    327 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    330 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: Kompleksowo wspieramy klientów (bankomaty jeśli coś się zepsuje), Przyjmowanie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    337 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

5

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa