Najnowsze oferty pracy

  • Asystent koordynatora projektu

    Dino Polska S.A.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę
    4 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
  • Stażysta / Stażystka

    Aptiv   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Przez najbliższe kilka-kilkanaście miesięcy będziesz wspierać pracowników Działu IT oraz Administracji Budynku.
  • Asystent ds. technicznych / Pracownik biurowy

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków widłowych oraz baterii; Pomoc w koordynowaniu i uzupełnianiu plików z dokumentami dotyczącymi m. in. baterii; Udział w trwających projektach firmy; Wymagania: Podstawowa znajomość programu...
  • Pracownik Działu Handlowego

    Przedsiębiorstwo Alplast Sp. z o.o. Sp. k.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy pracowniczki lub pracownika do działu sprzedaży i obsługi klienta. Produkujemy i sprzedajemy grzejniki łazienkowe i dekoracyjne zatem wymagana jest znajomość lub szybkie poznanie branży i asortymentu. Do obowiązków pracownika należeć będzie: Rejestracja zamówień, zleceń...
  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    5 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
Zobacz więcej ofert pracy

Assistant Regulatory Affairs

Mangold Jobeu sp. z o. o.
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
1938 dni temu

Mangold Jobeu sp. z o. o. jest działającą na rynku europejskim  Agencją Pracy Tymczasowej oraz Pośrednictwa Pracy, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1249

 

Dla jednego z naszych klientów w Stuttgart szukamy od zaraz

Assistant Regulatory Affairs

Region wykonywanej pracy: Niemcy

 

Opis stanowiska pracy:

  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska w zakresie produktów
  • Opracowywanie kwestionariuszy zgodności (Compliance) oraz zapytań w zakresie składników, surowców itp.
  • Potwierdzanie zgodności produktów z przepisami i wytycznymi
  • System numerów produktów (12-cyfrowy), utrzymanie materiału (w ramach EMEA Sheetfed Marketing)
  • Tworzenie dokumentów dotyczących wszystkich oznakowań ekologicznych i powiązana z tym komunikacja ze zleceniodawcami i urzędami
  • Tworzenie CoA dla HAWA oraz CoC dla urzędów celnych i komunikacja z organami zlecającymi oraz z dostawcami
  • Utrzymywanie bazy danych Access

Wymagania:


Kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie chemii
  • Znajomość produktów oraz wykorzystywanych surowców
  • Znajomość metod pracy w branży poligraficznej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego
Oferujemy:
  • wynagrodzenie: od 2500 EUR netto + opłacone mieszkanie
  • umowę o pracę na pełen etat w dobrej niemieckiej firmie
  • pomoc przy zakwaterowaniu
  • ubezpieczenie i gwarancję odprowadzania składek                                   
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji  
  • atrakcyjne wynagrodzenie                                                                                       
  • umowę o pracę na warunkach niemieckich
Zgoda na elektroniczne przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018.1000 z dnia 2018.05.24).

Zgoda / brak zgody

* Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłego procesu rekrutacji w okresie 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Zgoda / brak zgody

* Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

Przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) zobowiązują nas do przekazania Państwu informacji na temat sposobu, w jaki przetwarzamy Państwa dane.

1. Administratorem danych jest Mangold Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Chabrowa 22D/24, 81-079 Gdynia zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000780132 tel.:786864190, adres e-mail: biuro@mangold.pl
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – Pan Daniel Banaszkiewicz, numer tel.: +48 786864190, adres email: biuro@mangold.pl
3. Twoje dane osobowe wykorzystywane są w celu:
1. rekrutacji, tj. w procesach wyszukiwania odpowiednich kandydatów i pośrednictwach pracy w naszej Spółce lub przekazania informacji o kandydatach naszym klientom,
2. prowadzenia obsługi płacowo-kadrowo i zarządzania personelem oraz w celu związanym z prowadzeniem rozrachunków z firmami trzecimi (np. faktury od dostawców).
4. Jaki jest cel zbierania danych:
1. opierając się na zgodzie na przetwarzanie danych osobowych udzielonej w systemie bądź w formie pisemnego oświadczenia, albo
2. jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jesteś lub jest to konieczne do podjęcia działań poprzedzających zawarcie takiej umowy, na Twój wniosek – w takim przypadku udzielenie informacji nie jest obowiązkowe, ale jest konieczne do tego, aby umowa mogła być zawarta i wykonywana, albo
3. jest to niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego administratorze danych osobowych, bądź
4. przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Mangold.pl sp. z o. o. lub podmiot trzeci.
5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące cofnięcia zgody, usunięcia/modyfikację/sprostowanie danych należy zgłaszać na adres administratora danych lub na adres mailowy: biuro@mangold.pl
6. Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione: podmiotom z naszej grupy kapitałowej; naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy w ramach pośrednictwa pracy. Do Twoich danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne.
7. Nie będziemy wykorzystywać Twoich danych osobowych dla celów innych niż wyżej wskazane bez uprzedniego poinformowania i, jeśli przepisy prawa tego wymagają, uzyskania Twojej zgody. Jednocześnie dokładamy szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, aby dane te były: przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
1. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
2. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
3. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
4. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów;
5. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
9. Okres przechowywania danych Zapewniamy, że Twoje dane osobowe nie będą przechowywane przez okres dłuższy niż wymagany przepisami prawa. Przykładowo podajemy, że Twoje dane pozyskane w celu zawarcia i realizacji umowy przechowujemy i przetwarzamy przez okres trwania umowy, aż do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z tytułu zawartych umów lub do wygaśnięcia obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa. Prawo wymaga od nas, aby dane dotyczące pracownika były przechowywane przez 50 lat. Informacje o kandydacie wskazane w formularzu są dostępne w naszej bazie danych przez maksymalnie 2 lata od daty ich wprowadzenia do bazy.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowe.
 

Podobne oferty

  • Asystent koordynatora projektu

    Dino Polska S.A.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę
    4 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
  • Stażysta / Stażystka

    Aptiv   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Przez najbliższe kilka-kilkanaście miesięcy będziesz wspierać pracowników Działu IT oraz Administracji Budynku.
  • Asystent ds. technicznych / Pracownik biurowy

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków widłowych oraz baterii; Pomoc w koordynowaniu i uzupełnianiu plików z dokumentami dotyczącymi m. in. baterii; Udział w trwających projektach firmy; Wymagania: Podstawowa znajomość programu...
  • Pracownik Działu Handlowego

    Przedsiębiorstwo Alplast Sp. z o.o. Sp. k.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy pracowniczki lub pracownika do działu sprzedaży i obsługi klienta. Produkujemy i sprzedajemy grzejniki łazienkowe i dekoracyjne zatem wymagana jest znajomość lub szybkie poznanie branży i asortymentu. Do obowiązków pracownika należeć będzie: Rejestracja zamówień, zleceń...
  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    5 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...