Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, PINKO, TWIN-SET, UGG, Hugo Boss, Guess, Armani Jeans, Liu Jo, Calvin Klein i inne.
Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Administracyjne wsparcie działu HR,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Obsługa telefonu,
- Archiwizowanie dokumentów,
- Redagowanie prostych pism,
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie obsługi kadrowo – płacowej,
- Zamawianie niezbędnych materiałów do funkcjonowania biura.
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista,
- Pozytywne nastawienie do ludzi,
- Umiejętność komunikowania się z dużą łatwością,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Dobra organizacja pracy,
- Odpowiedzialność, sumienność, dokładność, systematyczność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez,
- Imprezy integracyjne i nagrody uznaniowe,
- Praca w dynamicznym i młodym zespole,
- Pakiety socjalne po okresie próbnym (karta Multisport, pakiety medyczne, ubezpieczenia),
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na asortyment dostępny w salonach GOMEZ,
- Przyjazną atmosferę w pracy.