- projektowanie i nadzór nad realizacją kampanii sprzedażowych
- samodzielne przygotowanie analiz i raportowanie wyników podejmowanych działań
- formułowanie wniosków i zaleceń na podstawie danych i wyników kampanii
- tworzenie channel mix w oparciu o preferencje klientów
- ścisłą współpracę z kanałami sprzedaży
- przygotowywanie i wdrażanie działań zwiększających efektywność
- zaawansowana znajomość SQL, Access i Excel
- znajomość SAS – mile widziane
- doświadczenie w zakresie samodzielnego przygotowania raportów i analiz
- umiejętność wyciągania wniosków, tworzenia i wdrażania rekomendacji
- doświadczenie w przygotowywaniu i zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi będzie dodatkowym atutem
- umiejętność efektywnej pracy w różnorodnym, dynamicznym środowisku
- inicjatywa w działaniu i chęć dzielenia się pomysłami z zespołem
- wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie, matematyka, metody ilościowe i statystyczne
- znajomość języka angielskiego – mile widziana
- udziału w ciekawych projektach
- szansy na wykazanie się kreatywnością
- okazji do wpływania na działania strategiczne firmy
- możliwości zdobycia dodatkowego doświadczenia
- prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.