- Ogłoszenie nr: 173677
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 września 2015 r.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw postępowań
- w Referacie ds. zamówień publicznych udzielanych przez placówki zagraniczne w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1. Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze przewodniczącego (kieruje pracami komisji), sekretarza (kompletuje i prowadzi dokumentację) lub członka komisji (w przypadku udziału w postępowaniach prowadzonych przez placówki zagraniczne) lub w celu zapewnienia sprawnego i prawidłowego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- 2. Udzielanie konsultacji w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ministerstwie w celu zapewnienia opieki merytorycznej i wsparcia dla pracowników innych komórek organizacyjnych.
- 3. Świadczenie pomocy prawnej przy udzielaniu zamówień publicznych przez centralę MSZ i placówki zagraniczne podległe MSZ.
- 4. Przygotowywanie dokumentów przetargowych do publikacji w zakładce „zamówienia publiczne” na stronie internetowej MSZ.
- 5. Przygotowywanie i prezentowanie przed Krajową Izbą Odwoławczą stanowiska MSZ w sprawach wnoszonych odwołań w celu uzyskania rozstrzygnięcia korzystnego dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
- 6. Udział w zespołach kontrolnych w celu przeprowadzenia badania określonych czynności w centrali MSZ oraz na placówkach zagranicznych – w takim zakresie, w jakim do przeprowadzenia kontroli potrzebna jest wiedza z zakresu zamówień publicznych, a także udzielanie pomocy placówkom zagranicznym w udzielaniu zamówień publicznych.
- 7. W miarę zapotrzebowań wnioskowanych przez Biuro Kontroli i Audytu bierze udział w zespołach kontrolnych w celu przeprowadzenia badania określonych czynności w centrali MSZ oraz na placówkach zagranicznych – w takim zakresie, w jakim do przeprowadzenia kontroli potrzebna jest wiedza z zakresu zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1. Zagrożenie korupcją.
2. Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
3. Obsługa klientów zewnętrznych.
4. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- szkolenie z zakresu Prawa zamówień publicznych.
- znajomość języka roboczego UE na poziomie A2.
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- inne kompetencje, wiedza lub umiejętności:
- a) znajomość aktów prawnych właściwych dla opisywanego stanowiska:
- ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- wewnętrzne regulacje MSZ w zakresie zamówień publicznych, w tym: regulamin pracy komisji przetargowych, zasad udzielania zamówień publicznych na placówkach zagranicznych, zasad udzielania zamówień publicznych nie objętych stosowaniem ustawy (niejawnych), zasad sporządzania umów cywilnoprawnych.
- b) wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne:
- znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i prawa zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- umiejętności: stosowania prawa w praktyce; jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji; samodzielność i inicjatywa; analitycznego myślenia; planowania, współpracy i koordynowania; umiejętności negocjacyjne.
- wykształcenie wyższe prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów