- Ogłoszenie nr: 175280
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2015 r.
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
- Komendant Główny PSP
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Kontroli Biura Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38,
00-463 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności kontrolnych w komórkach i jednostkach organizacyjnych PSP, oraz dokonanie oceny badanej działalności wraz z ustaleniami na których ta ocena została oparta,
- kierowanie zespołem kontrolerów poprzez koordynowanie pracy członków zespołu kontrolerów w sposób zapewniający realizację programu kontroli,
- przygotowanie do przeprowadzenia kontroli, opracowanie analizy przedkontrolnej, metod, technik i mierników kontroli oraz pozostałej dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia kontroli,
- dokumentowanie kontroli, opracowanie projektu wystąpienia pokontrolnego, zawierającego ustalenia oraz ocenę skontrolowanej jednostki,
- opracowanie wystąpienia pokontrolnego obejmującego treść projektu wystąpienia, z ewentualnymi zaleceniami dot. usunięcia stwierdzonych uchybień i nieprawidłowości oraz wnioskami w zakresie usprawnienia funkcjonowania kontrolowanej jednostki,
- monitorowanie realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,
- sporządzanie informacji o wynikach kontroli,
- archiwizowanie akt wytworzonych w Wydziale.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu i w delegacji, pod presją czasu, poza ustalonymi godzinami pracy oraz dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi i prowadzeniem czynności kontrolnych.
budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów wykonawczych do ustaw,
- przeszkolenie w zakresie prowadzenia kontroli,
- umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność redagowania pism, nawiązywania kontaktów i pracy w zespole,
- kreatywność, samodzielność i inicjatywa,
- biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi.
- studia podyplomowe: kontrola, finanse/rachunkowość, logistyka, bezpieczeństwo budynków, zapobieganie pożarom i awariom,
- rok doświadczenia na stanowiskach związanych z prowadzeniem działalności kontrolnej,
- znajomość zasad przeprowadzania kontroli w oparciu o przepisy resortowe,
- znajomość przepisów z zakresu ochrony p.poż.
- prawo jazdy kat. B.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów