- Ogłoszenie nr: 170624
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 czerwca 2015 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw organizacji ochrony informacji niejawnych
- w Biurze Ochrony
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie założeń do projektów wewnętrznych aktów prawnych regulujących zasady ochrony informacji niejawnych w KPRM
- opiniowanie przekazywanych do Biura Ochrony aktów prawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych
- przygotowywanie opinii, ocen, sprawozdań dla Szefa KPRM i innych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe w KPRM oraz opracowywanie wytycznych, zaleceń, procedur w celu usprawnienia systemu ochrony informacji niejawnych w KPRM
- przeprowadzanie szkoleń, udzielanie informacji oraz doradztwo w sprawach obowiązujących procedur określonych w aktach prawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych
- uczestnictwo w kontrolach w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Ochrony
- opracowywanie oraz opiniowanie umów zawieranych przez KPRM oraz Biuro Ochrony w części dotyczącej ochrony informacji niejawnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do ustawy
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- znajomość technik prawotwórczych
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność
- wyższe magisterskie na kierunku prawo
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów