Podobne oferty pracy

Główny specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Warszawa

Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 9065

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Czasami praca w terenie, poza ustalonymi godzinami pracy, związana z wyjazdami służbowymi na kontrole.

Zakres zadań

  • Opracowywanie rocznych planów kontroli realizowanych przez Komendę Główną PSP
  • Sporządzanie sprawozdawczości z działalności kontrolnej jednostek organizacyjnych PSP
  • Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez Biuro
  • Udział w opracowywaniu planu działalności Komendanta Głównego PSP
  • Monitorowanie działalności kontrolnej
  • Dokonywanie okresowych ocen stopnia realizacji planów kontroli
  • Dokonywanie analizy z kontroli przeprowadzonych w jednostkach organizacyjnych PSP
  • Analiza materiałów przekazywanych do Biura Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP
  • Aktualizacja zasad metodyki kontroli dla potrzeb Państwowej Straży Pożarnej
  • Uczestniczenie w opracowywaniu oraz opiniowaniu projektów aktów prawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat w administracji publicznej, w tym 2 lata w obszarze działalności kontrolnej
  • przeszkolenie: w zakresie planowania i prowadzenia kontroli
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania tekstów
  • umiejętność koordynowania zadań i radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie analityczno - planistyczne 1 rok
  • studia podyplomowe np.: kontrola, audyt, administracja, ekonomia finanse/rachunkowość, informatyka, logistyka, ochrona p.pożarowa
  • znajomość zasad przeprowadzania kontroli w oparciu o standardy kontroli w administarcji rządowej i przepisy resortowe
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i pragmatyki służbowej PSP
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
  • prawo jazdy kat. B

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl