Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Administracyjnych Mazowieckie
Inspektor w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

Inspektor w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki
praca stacjonarna
3157 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172582
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 sierpnia 2015 r.

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw dowodów rzeczowych
  • w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Bartniaka 19
    05-825 Grodzisk Mazowiecki

Miejsce wykonywania pracy:

  • Grodzisk Mazowiecki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych oraz dokumentacji związanej z dowodami rzeczowymi
  • realizowanie poleceń sądów i prokuratur w sprawie dalszego postepowania z dowodami rzeczowymi
  • realizowanie zadań archiwizacyjnych spraw i dokumentów zarejestrowanych w ewidencjach sekretariatu pionu kryminalnego
  • wykonywanie czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sekretariatu pionu kryminalnego w czasie nieobecności technika WDŚ
  • prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń w czasie nieobecności technika WDŚ

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa,
    - praca fizyczna: lekka,
    - praca w pomieszczeniach biurowych (II piętro) i magazynowych (piwnica),
    - stres,
    - dźwiganie dorywczo: maks. 20 kg
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ponizej połowy dobowego czasu pracy,
    - oświetlenie naturalne i sztuczne,
    - budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    - drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomośc obiegu dokumentów w jednostkach administracji publicznej,
    • znajomość zarzadzenia nr 25 Komendanta Głównego Policji z dnia 23 lipca 2015 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz. Urz. KGP z 2015 r.., poz. 58) - w zakresie postępowania z dowodami rzeczowymi
    • umiejętność obsługi komputerowych systemów informatycznych, w tym umozliwiająca opracowanie zestawień i analiz
    • umiejętność: interpretacji przepisów, pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
    • komunikacja pisemna, odpowiedzialność
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracyjne
  • 6 miesięcy doświadczenia w jednostkach Policji w zakresie prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych
  • sprawność fizyczna ułatwiajaca wykonywanie obowiązków słuzbowych (przenosszenie ciężkich i dużych gabarytowo przedmiotów)

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty