- Ogłoszenie nr: 162061
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 sierpnia 2014 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie
- Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej
- w Wydziale Kadr, Organizacji i Administracji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie
ul. Nowy Świat 18/20
00-373 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa i woj. mazowieckie
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie
ul. Nowy Świat 18/20
00-373 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencje do podpisu Kierownikowi Wydziału,
- ewidencjonuje w systemie informatycznym pisma wpływające i wychodzące z urzędu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- prowadzi terminarz spotkań, narad oraz informuje o terminach załatwiania spraw w urzędzie w celu wsparcia bieżącej pracy Kierownika Wydziału i pracowników urzędu,
- przygotowuje i obsługuje spotkania z gośćmi i interesantami urzędu z Kierownikiem Wydziału,
- redaguje krótkie pisma na polecenie Kierownika Wydziału,
- przekazuje polecenia, komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom urzędu w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu,
- udziela informacji na temat pracy urzędu min. dotyczących godzin urzędowania i zakresu działania poszczególnych wydziałów, m. in. drogą emaliową, telefoniczną, telefaksem
- prowadzi książkę nadawczą i przygotowuje oraz nadaje przesyłki pocztowe oraz odbiera wpływająca do urzędu pocztę
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca biurowa, opracowywanie projektów dokumentów, pism, umów, kserowanie i skanowanie dokumentacji, wizyty w archiwum,
• praca w siedzibie urzędu; możliwa również bardzo rzadka praca poza siedzibą urzędu,
• stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta,
• częsty kontakt z interesantami urzędu, kontakty z przedstawicielami innych instytucji, konieczne zdolności łatwej komunikacji,
• realizacja zadań wymaga niejednokrotnie umiejętności szybkiego podejmowania rozstrzygnięć a więc umiejętności pracy pod presją czasu oraz odporności na stres,
• stanowisko charakteryzuje umiejętność kreatywnego wykorzystywania własnej wiedzy, doświadczenia, umiejętności planowania i organizacji pracy oraz pracy w zespole.
• praca najczęściej na I piętrze budynku; Urząd znajduje się na parterze, I i II piętrze budynku,
• narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, bindownica,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• bariery architektoniczne – w budynku jest zainstalowana winda do III piętra; jest podjazd do wejścia głównego dla wózków; ograniczeniem są wewnętrzne drzwi wejściowe, które nie otwierają się automatycznie; weryfikacja poprzez kartę magnetyczną - drzwi są dość masywne,
• toaleta na I piętrze jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
• brak oznaczeń dla osób niewidomych,
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi sprzętu biurowego, obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów