Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Przygotowywanie i analiza raportów oraz sprawozdań finansowych. Współtworzenie budżetów rocznych, planów finansowych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu, analiza odchyleń i rekomendowanie korekt. Udział w analizach rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obowiązki: Kontakt z klientem; Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, Kontrola poprawności obiegu dokumentów z punktu widzenia zgodności z zasadami rachunkowości oraz procedurami wewnętrznymi...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
16 godz.
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
Opis stanowiska bieżące analizowanie kosztów produkcji i monitorowanie marż; kontrola zapasów oraz identyfikacja asortymentu o niskiej rotacji; przygotowywanie zestawień i narzędzi raportowych wspierających decyzje biznesowe; ocena efektywności pracy maszyn i zasobów oraz współpraca przy...
Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT, zajmującą się m. in.: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług.
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Przygotowywanie i analiza raportów oraz sprawozdań finansowych. Współtworzenie budżetów rocznych, planów finansowych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu, analiza odchyleń i rekomendowanie korekt. Udział w analizach rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obowiązki: Kontakt z klientem; Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, Kontrola poprawności obiegu dokumentów z punktu widzenia zgodności z zasadami rachunkowości oraz procedurami wewnętrznymi...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
16 godz.
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
Opis stanowiska bieżące analizowanie kosztów produkcji i monitorowanie marż; kontrola zapasów oraz identyfikacja asortymentu o niskiej rotacji; przygotowywanie zestawień i narzędzi raportowych wspierających decyzje biznesowe; ocena efektywności pracy maszyn i zasobów oraz współpraca przy...