– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Recepcjonistka / Recepcjonista
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Pracownik Recepcji
HRBC GROUP Sp. z o.o. Warszawa, – okolice Dworca Zachodniego praca stacjonarnaasystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Medicover Stomatologia Ostróda, Wojska Polskiego 3 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
Recepcjonistka / Recepcjonista
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Recepcjonista w administracji biurowej jest osobą, która odpowiada za obsługę gości odwiedzających firmę. Dba on o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, jest odpowiedzialny za pierwsze wrażenie, kontakt z gośćmi i umawianie spotkań.Do jego obowiązków należą m.in. organizacja i zapewnienie prawidłowej pracy recepcji, zarządzanie korespondencją, kontakt z kurierami czy utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów. Osoba ta współpracuje z wewnętrznymi działami organizacji i stanowi dla nich wsparcie w prostych działaniach. Recepcjonista w administracji biurowej najczęściej odpowiada także za obsługę centrali telefonicznej, a więc połączenia przychodzące i wychodzące. Osoba ta nierzadko musi opracowywać dokumenty i zestawienia w zakresie administracyjnym, zarządzać salami konferencyjnymi, organizować podróże służbowe czy zamawiać artykuły biurowe.
WYMAGANIA
Podstawowym kryterium wymaganym przez pracodawców dla tego stanowiska jest dobra organizacja pracy. Bardzo istotne są również komunikatywność, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów i samodzielność w realizacji działań. Konieczna do pracy jest często dobra znajomość pakietu biurowego MS Office. W zależności od charakteru działania firmy konieczna może być znajomość języka obcego, a najczęściej spotykanym warunkiem jest podstawowa znajomość języka angielskiego. Cenione są takie cechy jak: rzetelność, dynamika działania oraz dokładność i zaangażowanie. Mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie na tym stanowisku.
WARUNKI PRACY
Z uwagi na specyfikę działania miejsce pracy dla tego stanowiska znajduje się najczęściej w punkcie biura lub biurowca zlokalizowanym blisko wejścia do obiektu. Wiele firm, zwłaszcza międzynarodowych, oferuje pracownikom możliwość podnoszenia kwalifikacji czy programy benefitowe.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Pracy na tym stanowisku można szukać w szeregu firm, w których, z uwagi na ich wielkość lub sposób funkcjonowania, konieczne jest posiadanie pracownika w tym charakterze. Są to najczęściej firmy zatrudniające kilkadziesiąt osób, posiadające wiele biur w jednym budynku.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku nie należą do najwyższych. Miesięczne wynagrodzenie recepcjonisty w administracji biurowej wynosi najczęściej 2–3 tys. zł brutto.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Recepcjonista / Recepcjonistka
Medicover Stomatologia Warszawa, ul. Rzeczypospolitej 33 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu -
Asystent / Asystentka Klubu Fitness
Medicover Fitness & Gym Wrocław, ul. Legnicka 60b praca stacjonarnaasystent umowa o pracę część etatu -
Recepcjonista / Recepcjonistka
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Wyszków, ul. Świętojańska 173 praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat -
Pracownik / Pracowniczka Recepcji i Wsparcia Sprzedaży
Auto Fus Group sp. J. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Recepcjonista / Recepcjonistka
POLMED S.A. Poznań praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Recepcjonista / Recepcjonistka
POLMED S.A. Gdańsk praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich
Politechnika Wrocławska Wrocław praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?