Lista stanowisk - Specjalista ds. e-marketingu

Polecane oferty - Internet / e-commerce

  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki; aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online; monitorowanie i analizowanie efektywności działań marketingowych, wprowadzanie innowacji w kampaniach; stałe...
  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...

Specjalista ds. e-marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się też koordynacją działań w obszarze mediów społecznościowych.Do jego obowiązków należy również często współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami czy działami sprzedaży.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu powinna posiadać kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz legitymować się wykształceniem wyższym (najchętniej ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania). W trakcie rekrutacji brane są również pod uwagę takie czynniki jak znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, YouTube, Vimeo, Google+) czy znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Specjalista ds. e-marketingu musi również posiadać “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych. Mile widziana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz programów graficznych (Corel, Photoshop).

 

Osoba pracująca na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnością pracy w zespole, komunikatywnością i zdolnością do szybkiego przyswajania wiedzy. Specjalista ds. e-marketingu musi być również osobą kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.

 

WARUNKI PRACY

Praca jako specjalista ds. e-marketingu jest zwykle pracą biurową wykonywaną w siedzibie firmy. Z powodu dużej odpowiedzialności oraz wszechstronności podejmowanych działań może się ona łączyć z wieloma sytuacjami stresowymi oraz koniecznością szybkiego podejmowania decyzji.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds.e-marketingu jest dzisiaj niezbędnym wsparciem firmowych działów marketingu niezależnie od branży. 

 

ZAROBKI

Specjalista ds. e-marketingu może liczyć na pensję w wysokości 4 tys. zł. Wysokość wynagrodzenia jest zależna od wielkości firmy oraz posiadanego doświadczenia i kwalifikacji. 

Praca Specjalista ds. e-marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Internet / e-commerce

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie materiałów promocyjnych do kampanii online i...
  • Project Marketing Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Specjalista ds. SEO content

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi dla różnych kanałów, Analiza trendów, efektywności marketingu, tworzenie KPI.
  • Benefit Systems S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
  • WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Współudział w budowaniu portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z dostawcami mebli; Pozyskiwanie nowych dostawców do sklepu online; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Planowanie i wdrożenie nowych produktów do sklepu online;...
  • Specjalista ds. SEO content

    Roca Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeżeli posiadasz: Doświadczenie w Content marketingu, pisaniu treści SEO i przygotowywaniu materiałów marketingowych online, Mile widziane doświadczenie w branży architektoniczno-wnętrzarskiej, Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym, Znajomość takich narzędzi jak: Canva i...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...

Najnowsze artykuły

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.