Lista stanowisk - Kierownik ds. Marki

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Opiekun Marki (Brand Manager)

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i zarządzanie zespołem marketingowym; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Tworzenie i...

Kierownik ds. Marki

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. marki (brand manager) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki, serii produktów danej marki. Jest to stanowisko samodzielne, odpowiedzialne. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: udział we wprowadzaniu na rynek nowej marki, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży nowej marki, prowadzenie negocjacji, koordynacja procesu przyjmowania zamówień na podległym terenie, udział w planowaniu i realizacji działań marketingowych i promocyjnych, a także doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych oraz współpraca z partnerami firmy. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków kierowania ds. marki zależy od produktu, którym się zajmuje.


WYMAGANIA

Kierownik ds. marki (brand manager) powinien mieć wykształcenie wyższe, kierunkowe - ekonomia lub policealne - studium reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera. Ważną kwestią jest też 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz doświadczenie negocjacyjne. Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: wysoką komunikatywnością i dobrą prezencją, umiejętnością pracy w systemie zadaniowym z odpowiedzialnością za realizację postawionych celów oraz samodzielnością, dyspozycyjnością, dynamizmem i energią w działaniu, a także umiejętnością pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Stanowisko kierownicze i związana z nim odpowiedzialność sprawiają, że konieczna jest odporność na stres, który jest obecny niemal cały czas. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych - może awansować, np. na brand managera, key account managera, dyrektora generalnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. marki (brand manager) może pracować, np. w marketingu, reklamie, public relations.


ZAROBKI

Zarobki pracownika kształtują się od 4 tys. zł - 18 tys. zł zł i wyżej + premia i bonusy zależne od wyników sprzedaży. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, opieka medyczna, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Marki
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Praca po studiach – studia, które dają szansę na pracę

Praca po studiach – studia, które dają szansę na pracę

Tysiące maturzystów staje właśnie przed jedną z najważniejszych decyzji w życiu – wyborem kierunku studiów. Te powinny dać szansę na dobrze płatną pracę, gwarantować stabilną przyszłość, a przy tym być zgodne z zainteresowaniami oraz talentami kandydata. Jak osiągnąć takie optimum? Decyzję ułatwi Wam lista najpopularniejszych kierunków studiów oraz tych, po których zarabia się najwięcej.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Wystąpienia publiczne a trema – Ola Gościniak opowiada o swoich sposobach na lęk na scenie

Wystąpienia publiczne a trema – Ola Gościniak opowiada o swoich sposobach na lęk na scenie

– Znam tremę bardzo dobrze, często towarzyszy mi podczas różnych prelekcji, paneli dyskusyjnych czy nawet w czasie live w social mediach – przyznaje Ola Gościniak, przedsiębiorczyni z ogromnym doświadczeniem na scenie, organizatorka konferencji online i offline. W najnowszym artykule tłumaczy, jak się przygotowywać do wystąpień oraz jak się szybko uspokoić tuż przed wyjściem na scenę.

Nowoczesne metody rekrutacji – e-rekrutacja

Nowoczesne metody rekrutacji – e-rekrutacja

W zmieniającym się świecie e-rekrutacja nie oznacza już tylko scrollowania ogłoszeń i wysyłania e-maili. W procesach naboru coraz częściej wykorzystuje się bio-dane oraz narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, np. Direct Match pozwalający na szybkie dopasowanie najlepszych kandydatów do stanowiska. Zobacz krótki przewodnik po nowoczesnych metodach selekcji pracowników.

Mama w pracy – jakie ma uprawnienia?

Mama w pracy – jakie ma uprawnienia?

– Nawet gdy oboje rodzice pracują na cały etat i mają dzieci między 1-9 rokiem życia, to w aż 68 proc. przypadków opieka spada na kobietę. Ta prawidłowość utrzymuje się również, gdy kobieta zarabia więcej, czyli jest głównym żywicielem rodziny – zauważa Sylwia Ziemacka z Fundacji Share The Care. Co musi się zmienić w praktykach firm i czym jest tzw. kara za macierzyństwo na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.