relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Kierowanie zespołem projektowym (np. kierownicy, monterzy, spawacze), Planowanie i wykonywanie uzgodnionych prac, Nadzór nad pracami zgodnie z projektem, Rejestrowanie pracy i wewnętrzne kontrole, Koordynacja zasobów ludzkich, Organizacja dostaw, Współpraca z klientem/inwestorem.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: Koordynacja i realizacja projektu na czas, zgodnie z budżetem, z wymaganą jakością i zakresem. Planowanie projektu, zasoby, kontrola postępu, rozwiązywanie problemów, zapewnienie zajmowania się zmianami i jakością, komunikacja z interesariuszami, zarządzanie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Location: hybrid/Wroclaw or remotely/Poland Responsibilities include: Coordination and delivery of a project on time, within budget, with required quality and within scope. This includes planning and designing of project, ensuring allocation of resources, controlling and monitoring the progress,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Będziesz odpowiadać za wdrażanie nowych projektów i zarządzanie zmianami inżynieryjnymi w ramach Zespołu ds. Nowych Projektów. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: Koordynacja współpracy między poszczególnymi członkami zespołu...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie i wsparcie klienta, głównie poprzez pomoc techniczną wyższego poziomu, Zarządzanie zmianami oraz projekty, Dbanie o relacje z klientem i spełnienie jego wymagań, Dbanie o jakość usług, satysfakcję klienta i długofalowe wyniki, Aktywne rozwijanie...