Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz kierownika jednostki
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 22707
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, praca w pomieszczeniu biurowym na I - piętrze, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, bariery architektoniczne - brak windy w budynku, budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, winda dla niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnychZakres zadań
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego Policji oraz I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji, w tym informowanie o terminach załatwienia spraw w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce
- przygotowanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna, w tym: prowadzenie terminarza spotkań, narad z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta, policjantów i pracowników komendy
- przygotowanie projektów Decyzji Komendanta Powiatowego Policji oraz bieżąca ich aktualizacja,
- ewidencjonowanie, aktualizowanie, zapoznawanie oraz udostępnianie zbiorów obowiązujacych aktów prawnych
- redagowanie krótkich pism na polecenie Komendanta, w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa jednostki
- aktualizowanie wykazu kadry kierowniczej MSWiA, KGP, KSP, w celu dostarczenia aktualnej informacji
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych policjantom i pracownikom Komendy, w celu wsparcia bieżacej pracy Komendanta
- zastępowanie technika Zespołu Wspomagajacego podczas jego nieobecności (Kancelaria ogólna)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z pracami kancelaryjnymi i obiegiem dokumentów w jednostkach administracji publicznej
- biegła obsługa urzadzeń biurowych (komputer, fax, skaner, telefon)
- dyskrecja, asertwność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność ustalania priorytetów, zmysł organizacyjny
- Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne", lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1167ze zm.)
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- obsługa komputera w zakresie Word i Exel
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej