Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz kierownika jednostki

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki
praca stacjonarna
2256 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz kierownika jednostki
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 22707

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, praca w pomieszczeniu biurowym na I - piętrze, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, bariery architektoniczne - brak windy w budynku, budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, winda dla niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego Policji oraz I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji, w tym informowanie o terminach załatwienia spraw w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce
  • przygotowanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna, w tym: prowadzenie terminarza spotkań, narad z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta, policjantów i pracowników komendy
  • przygotowanie projektów Decyzji Komendanta Powiatowego Policji oraz bieżąca ich aktualizacja,
  • ewidencjonowanie, aktualizowanie, zapoznawanie oraz udostępnianie zbiorów obowiązujacych aktów prawnych
  • redagowanie krótkich pism na polecenie Komendanta, w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa jednostki
  • aktualizowanie wykazu kadry kierowniczej MSWiA, KGP, KSP, w celu dostarczenia aktualnej informacji
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych policjantom i pracownikom Komendy, w celu wsparcia bieżacej pracy Komendanta
  • zastępowanie technika Zespołu Wspomagajacego podczas jego nieobecności (Kancelaria ogólna)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z pracami kancelaryjnymi i obiegiem dokumentów w jednostkach administracji publicznej
  • biegła obsługa urzadzeń biurowych (komputer, fax, skaner, telefon)
  • dyskrecja, asertwność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność ustalania priorytetów, zmysł organizacyjny
  • Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne", lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1167ze zm.)
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • obsługa komputera w zakresie Word i Exel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej
 

Podobne oferty