Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy aktualnie Kandydatów i Kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. HR
Miejsce pracy: Słubice
Nr ref.: WR012017_HRS
Zakres obowiązków:
- zapewnienie ciągłości produkcji i terminowego realizowania zleceń poprzez zapewnienie personelu z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem (planowanie personelu we współpracy z działem produkcji logistyki i sprzedaży - sporządzanie planów zapotrzebowania personalnego i ich bieżąca aktualizacja)
- organizowanie, przeprowadzanie, nadzór i realizowanie procesu rekrutacji nowych pracowników we współpracy z firmami doradztwa personalnego i innymi podmiotami
- współpraca i promowanie zakładu na uczelniach i w szkołach w zakresie ofert pracy dla nowych pracowników(specjalistów w trudno dostępnych zawodach), organizowanie praktyk zawodowych, uczestnictwo w targach pracy organizowanych na uczelniach - przygotowanie materiałów promujących zakład (filmy, prezentacje, informatory, dni otwarte itp.)
- planowanie i definiowanie we współpracy z pozostałymi pracownikami potrzeb personalnych (nowych pracowników, stażystów zleceniobiorców itp.) zakładu
- prowadzenie statystyk i analiz dotyczących wszystkich spraw związanych z pracownikami
- prowadzenie spraw związanych z pracownikami tymczasowymi i pracownikami z Ukrainy i innych Państw
- opracowywanie, nadzór i kontrola realizacji programu szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników firmy
- opracowanie, wdrożenie i kontrola oraz rozwój systemu szkoleń wstępnych i okresowych dla wszystkich pracowników wpływających na zwiększenie świadomości organizacyjnej, integrację z celami firmy wzrost efektywności i jakości pracy oraz rozwój pracowników
- analiza kosztów zatrudnienia oraz stosowanych form zatrudnienia i wynagradzania
- opracowywanie i rozwijanie systemów motywacyjno - premiowych w firmie oraz dostosowywanie ich do aktualnych potrzeb i sytuacji na rynku pracy
- nadzorowanie i kontrola spraw związanych z dyscypliną i porządkiem pracy oraz poszanowaniem i dbałością o powierzone mienie
- sporządzanie raportów i analiz zleconych przez przełożonych
- ciągłe doskonalenie metod pracy
- nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu zarządzania personelem lub ekonomiczne
- minimum 3 letnie doświadczenie na w/w stanowisku
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu procesów rekrutacji, metod i technik rekrutacji itp.
- bardzo dobra znajomość aktualnej sytuacji na rynku pracy
- umiejętność tworzenia i przeprowadzania szkoleń w zakresie tzw. miękkich tematów personalnych, przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących zwiększających produktywność, przestrzeganie ustalonego porządku i dyscypliny pracy
- bardzo dobra znajomość prawa pracy w zakresie czasu pracy i wynagrodzenia za pracę oraz pozapłacowych systemów wynagradzania i motywowania pracowników
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
Oferujemy:
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole oraz w miłej atmosferze
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet socjalny
- Ubezpieczenie na życie
- Możliwość ciągłego zawodowego doskonalenia się poprzez szkolenia, kursy i seminaria
- Stabilność zatrudnienia i rozwój zawodowy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".