Armatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową projektu linii lotniczych poszukujemy nowych współpracowników.
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? Pracuj w branży, w której możesz pomóc innym ludziom, nie trać już czasu na przeglądanie innych ofert pracy!
Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. obsługi infolinii linii lotniczych w języku niemieckim!
-
odbieranie połączeń przychodzących od Klientów niemiecko - oraz polskojęzycznych, udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów itp.,
-
obsługa czatów internetowych oraz programów związanych z reklamacjami.
-
dobra znajomość języka niemieckiego - poziom B1/B2 (w mowie oraz w piśmie),
-
podstawowa znajomość języka angielskiego,
-
znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
-
elastyczność w wykonywaniu zlecenia (godziny współpracy będą ustalane z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z osobą koordynująca),
-
umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym.
-
stawkę godzinową do 26 zł brutto,
-
atrakcyjny system motywacyjny,
-
profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z obsługi Klienta - szkolenie trwa 10 dni, wypłacamy wynagrodzenie za udział w nim,
-
merytoryczne wsparcie lidera na każdym etapie współpracy,
-
możliwość realnego awansu w strukturach firmy,
-
kartę Multisport,
-
możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (po min. 3 miesiącach współpracy).