Działalność Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. polega na wspieraniu powstawania i współfinansowaniu działalności funduszy venture capital, które inwestują w małe i średnie przedsiębiorstwa polskie. Działalność statutowa KFK S.A. jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka, KFK S.A.)
poszukuje kandydatów
na stanowisko
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego w Zespole Wsparcia
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej prac organów ustawowych Spółki,
- organizację obiegu dokumentów oraz wdrożenie zasad zarządzania zasobami archiwalnymi wytwarzanymi przez KFK S.A.,
- planowanie i realizację zakupu towarów i usług niezbędnych dla funkcjonowania Spółki, w tym w związku z prowadzonymi przez Spółkę projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej oraz Szwajcarii (m. in. przygotowywanie specyfikacji zamówień, szacowanie wartości zamówienia, pozyskiwanie informacji o cenach towarów i usług oraz potencjalnych dostawcach, zbieranie ofert, ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zakupami, weryfikacja prawidłowości zrealizowanych dostaw towarów lub wykonanych usług),
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami oraz ewidencji i sprawozdawczości w zakresie udzielanych zamówień oraz zrealizowanych zakupów towarów i usług,
- współpraca z innymi osobami zatrudnionymi w Zespole Wsparcia oraz w pozostałych Działach Spółki w zakresie organizacji zakupów niezbędnych dla funkcjonowania Spółki, prowadzenia dokumentacji prac organów ustawowych Spółki, organizacji obiegu dokumentów oraz zasobów archiwalnych wytwarzanych w KFK S.A., ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji przebiegu projektów realizowanych przez KFK S.A. ze środków Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, w tym dokumentacji i raportowania zakupów towarów i usług.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe I stopnia (licencjat),
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania efektywnej komunikacji z podmiotami zewnętrznymi,
- wysoka kultura osobista,
- co najmniej dobra praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- pakiet medyczny,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną atmosferę pracy.