Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w celu zapewniania wysokiej jakość serwisu Klienta i obsługi zamówień (w tym wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą)
- przygotowywanie oferty i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom
- rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
- wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów
- prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
- prowadzenie recepcji i podstawowych działań w zakresie administracji biurowej w ramach potrzeb (zastępstwo podczas urlopów, nieplanowanych obecności osoby odpowiedzialnej)
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w bezpośredniej sprzedaży i obsłudze Klienta
- mile widziane doświadczenie w branży poligraficznej, biurowej
- zaangażowanie w realizowane zadania
- umiejętność budowania relacji i współpracy
- dobra organizacja pracy własnej
- wykształcenie średnie, wyższe mile widziane
Mile widziane
- znajomość systemu SAP
- znajomość j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne
- telefon służbowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
Poznaj
Europapier Polska Sp. z o.o.
Europapier Polska należy do Grupy Heinzel i jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest w grupie największych dystrybutorów podłoży do druku i liderem na rynku polskim w sprzedaży mediów do reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Pełna oferta firmy zawiera się w 5 grupach produktowych – Print and Pack, Office, Visual Media, Retail, a od niedawna także Higiena. W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.