Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna, mailowa i poprzez chat obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów budowanie...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Miejsce pracy: Praca zdalna Twoje codzienne zadania: Wsparcie logistyczne związane z zamówieniami klientów oraz; Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (Czat/E-mail/Telefon); Przestrzeganie polityki i procedur firmy, dbanie o jakość; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czatowych i przez media społecznościowe, wsparcie połączeń przychodzących i wychodzących, udzielanie informacji o produktach i usługach, przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pomocą różnych kanałów komunikacji, pomoc w rozwiązywaniu...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, przy Dworcu Zachodnim
specjalista (mid)
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
24 dni temu
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
 
Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Miejsce pracy: Warszawa, przy Dworcu Zachodnim
Szukamy Ciebie Jeśli jesteś:
  • Otwarty/a  na nowe wyzwania,
  • Masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność
  • Jesteś nastawiony na realizację celów
  • Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie
Twoje obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
  • Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie średnie
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Dobra dykcja i miły głos
  • Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej bądź pokrewnych
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
W zamian oferujemy:
  • Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Praca w systemie 08-16 lub 09-17.00
  • Premie + konkursy motywacyjne
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, Medicover
  • Świetną lokalizację przy Dworcu Zachodnim
  • Przez 3 miesiące jest to umowa zlecenie, później umowa o pracę 
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna, mailowa i poprzez chat obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów budowanie...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Miejsce pracy: Praca zdalna Twoje codzienne zadania: Wsparcie logistyczne związane z zamówieniami klientów oraz; Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (Czat/E-mail/Telefon); Przestrzeganie polityki i procedur firmy, dbanie o jakość; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czatowych i przez media społecznościowe, wsparcie połączeń przychodzących i wychodzących, udzielanie informacji o produktach i usługach, przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pomocą różnych kanałów komunikacji, pomoc w rozwiązywaniu...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...