Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- koordynacja całego procesu zatrudnienia pracowników oraz pracowników UA,
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych,
- organizacja dokumentów pracowników UA,
- wsparcie w komunikacji pomiędzy pracownikami a klientem,
- obsługa administracyjno-kadrowa pracowników,
- praca w programie kadrowym Teta.
- komunikatywna znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego,
- wykształcenie wyższe lub status studenta,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- czynne prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie stałe plus premie,
- pakiet szkoleń,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet sportowy,
- służbowy laptop oraz telefon.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.