- Ogłoszenie nr: 181182
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw organizacji doskonalenia zawodowego
- w Wydziale Doskonalenia Zawodowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Puławska 44 E, 05-500 Piaseczno
Miejsce wykonywania pracy:
- Piaseczno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczenie w organizacji szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla policjantów i pracowników poprzez uzgadnianie terminów szkoleń poszczególnych grup, zapewnianie materiałów dydaktycznych oraz uczestniczenie w egzaminach,
- przygotowywanie audiowizualnych materiałów dydaktycznych i informacyjnych zamieszczanych na stronie internetowej wydziału,
- sporządzanie (w oparciu o plan zamówień publicznych) dokumentacji w zakresie przeprowadzania procedury zakupu usług szkoleniowych o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
- przygotowywanie sprzętu informatyczno - multimedialnego do wykorzystania w trakcie zajęć dydaktycznych oraz usuwanie drobnych awarii sprzętu i oprogramowania,
- sporządzanie informacji dotyczących realizacji lokalnego doskonalenia zawodowego w przydzielonych jednostkach organizacyjnych Policji i komórkach organizacyjnych KSP,
- sporządzanie świadectw ukończenia kursów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy organizowanych przez wydział,
- uczestniczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE związanych z tematyką doskonalenia zawodowego,
- prowadzenie rejestru sprzętu łączności i informatyki znajdującego się w dyspozycji wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w toalety dla osób niepełnosprawnych,
- brak barier wejścia na parter budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna znajomość: ustawy prawo zamówień publicznych, aktu wykonawczego do ustawy o Policji w sprawie szczegółowych warunków odbywania szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego w Policji, ustawy o służbie cywilnej w zakresie szkoleń i rozwoju w służbie cywilnej oraz aktu wykonawczego w sprawie szczegółowych warunków organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej,
- umiejętność: biegłej obsługi komputera (w szczególności pakiet MS Office), obsługi sprzętu multimedialnego oraz audiowizualnego, dobra organizacja pracy własnej, zdolności organizacyjne.
- wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym, komunikatywność,
- doświadczenie zawodowe w obsłudze sprzętu multimedialnego oraz audiowizualnego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów