Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Piaseczno Specjalista ds. Administracyjnych Piaseczno
Specjalista w Wydziale Doskonalenia Zawodowego

Specjalista w Wydziale Doskonalenia Zawodowego

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Piaseczno
praca stacjonarna
2891 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181182
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw organizacji doskonalenia zawodowego
  • w Wydziale Doskonalenia Zawodowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Puławska 44 E, 05-500 Piaseczno

Miejsce wykonywania pracy:

  • Piaseczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • uczestniczenie w organizacji szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla policjantów i pracowników poprzez uzgadnianie terminów szkoleń poszczególnych grup, zapewnianie materiałów dydaktycznych oraz uczestniczenie w egzaminach,
  • przygotowywanie audiowizualnych materiałów dydaktycznych i informacyjnych zamieszczanych na stronie internetowej wydziału,
  • sporządzanie (w oparciu o plan zamówień publicznych) dokumentacji w zakresie przeprowadzania procedury zakupu usług szkoleniowych o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
  • przygotowywanie sprzętu informatyczno - multimedialnego do wykorzystania w trakcie zajęć dydaktycznych oraz usuwanie drobnych awarii sprzętu i oprogramowania,
  • sporządzanie informacji dotyczących realizacji lokalnego doskonalenia zawodowego w przydzielonych jednostkach organizacyjnych Policji i komórkach organizacyjnych KSP,
  • sporządzanie świadectw ukończenia kursów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy organizowanych przez wydział,
  • uczestniczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE związanych z tematyką doskonalenia zawodowego,
  • prowadzenie rejestru sprzętu łączności i informatyki znajdującego się w dyspozycji wydziału.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
    - brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych,
    - drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w toalety dla osób niepełnosprawnych,
    - brak barier wejścia na parter budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ogólna znajomość: ustawy prawo zamówień publicznych, aktu wykonawczego do ustawy o Policji w sprawie szczegółowych warunków odbywania szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego w Policji, ustawy o służbie cywilnej w zakresie szkoleń i rozwoju w służbie cywilnej oraz aktu wykonawczego w sprawie szczegółowych warunków organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej,
    • umiejętność: biegłej obsługi komputera (w szczególności pakiet MS Office), obsługi sprzętu multimedialnego oraz audiowizualnego, dobra organizacja pracy własnej, zdolności organizacyjne.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym, komunikatywność,
  • doświadczenie zawodowe w obsłudze sprzętu multimedialnego oraz audiowizualnego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty