Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Radiofonii i Telewizji w Departamencie Zarządzania Zasobami Częstotliwości

Specjalista w Wydziale Radiofonii i Telewizji w Departamencie Zarządzania Zasobami Częstotliwości

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3568 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 161931
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 lipca 2014 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw planowania i koordynacji częstotliwości
  • w Wydziale Radiofonii i Telewizji w Departamencie Zarządzania Zasobami Częstotliwości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. M. Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w przygotowywaniu szczegółowych kompatybilnościowych analiz w zakresie telewizji analogowej i cyfrowej oraz radiofonii cyfrowej;
  • Przygotowywanie projektów zapytań (wniosków) koordynacyjnych do organów administracji łączności krajów sąsiednich oraz odpowiedzi na zapytania koordynacyjne organów administracji łączności krajów sąsiednich;
  • Aktualizacja dostępnych baz danych stacji radiodyfuzyjnych dotyczących między innymi koordynacji międzynarodowych i parametrów planowanych i koncesyjnych;
  • Udział w rozpatrywaniu, pod względem formalnym i merytorycznym, wniosków złożonych przez nadawców lub operatorów radiowych o wydanie, zmianę lub uchylenie pozwoleń radiowych na używanie urządzeń nadawczych przeznaczonych do rozpowszechniania lub rozprowadzania programów radiowych lub telewizyjnych;
  • Przygotowywanie projektów postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących koncesji wydawanych przez Przewodniczącego KRRiT na rozpowszechnianie lub rozprowadzanie programów radiofonicznych lub telewizyjnych w sposób cyfrowy;
  • Uczestniczenie w międzynarodowych spotkaniach koordynacyjnych;
  • z organizacjami międzynarodowymi (ITU, CEPT, UE).

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
    - Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe z zakresu elektroniki lub telekomunikacji;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
    • Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Kodeks postępowania administracyjnego, wraz z aktami wykonawczymi;
    • Znajomość przepisów ustaw: o radiofonii i telewizji, o wdrażaniu naziemnej telewizji cyfrowej;
    • Znajomość: zagadnień z zakresu obliczeń kompatybilnościowych i planowania sieci;
    • Znajomość zagadnień z dziedziny radiokomunikacji;
    • Znajomość rynku telekomunikacyjnego w szczególności procesu cyfryzacji;
    • Umiejętność: interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi systemów bazodanowych (Excel, Access);
    • Posiadanie kompetencji w zakresie: skuteczna komunikacja, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty