- Ogłoszenie nr: 161931
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 lipca 2014 r.
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw planowania i koordynacji częstotliwości
- w Wydziale Radiofonii i Telewizji w Departamencie Zarządzania Zasobami Częstotliwości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. M. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Udział w przygotowywaniu szczegółowych kompatybilnościowych analiz w zakresie telewizji analogowej i cyfrowej oraz radiofonii cyfrowej;
- Przygotowywanie projektów zapytań (wniosków) koordynacyjnych do organów administracji łączności krajów sąsiednich oraz odpowiedzi na zapytania koordynacyjne organów administracji łączności krajów sąsiednich;
- Aktualizacja dostępnych baz danych stacji radiodyfuzyjnych dotyczących między innymi koordynacji międzynarodowych i parametrów planowanych i koncesyjnych;
- Udział w rozpatrywaniu, pod względem formalnym i merytorycznym, wniosków złożonych przez nadawców lub operatorów radiowych o wydanie, zmianę lub uchylenie pozwoleń radiowych na używanie urządzeń nadawczych przeznaczonych do rozpowszechniania lub rozprowadzania programów radiowych lub telewizyjnych;
- Przygotowywanie projektów postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących koncesji wydawanych przez Przewodniczącego KRRiT na rozpowszechnianie lub rozprowadzanie programów radiofonicznych lub telewizyjnych w sposób cyfrowy;
- Uczestniczenie w międzynarodowych spotkaniach koordynacyjnych;
- z organizacjami międzynarodowymi (ITU, CEPT, UE).
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe z zakresu elektroniki lub telekomunikacji;
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Kodeks postępowania administracyjnego, wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość przepisów ustaw: o radiofonii i telewizji, o wdrażaniu naziemnej telewizji cyfrowej;
- Znajomość: zagadnień z zakresu obliczeń kompatybilnościowych i planowania sieci;
- Znajomość zagadnień z dziedziny radiokomunikacji;
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego w szczególności procesu cyfryzacji;
- Umiejętność: interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi systemów bazodanowych (Excel, Access);
- Posiadanie kompetencji w zakresie: skuteczna komunikacja, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów