Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Siedlce Specjalista ds. Administracyjnych Siedlce
Specjalista w zespole ds. administracyjnych

Specjalista w zespole ds. administracyjnych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Siedlcach
Siedlce
praca stacjonarna
2880 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181445
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 maja 2016 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Siedlcach

  • Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw administracyjnych
  • w zespole ds. administracyjnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
    ul. Kazimierzowska 29
    08-110 Siedlce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie i monitorowanie funkcjonowania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
  • rejestrowanie dokumentów w składzie chronologicznym,
  • wypożyczanie, wyrejestrowywanie, wycofywanie dokumentów ze składu chronologicznego,
  • archiwizowanie dokumentów kancelaryjnych, znajdujących się w składzie chronologicznym i w systemie EZD,
  • przyjmowanie korespondencji od klientów,
  • rejestrowanie, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji w systemie EZD.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru).
    Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu.
    Obsługa klientów zewnętrznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym na wysokim parterze.
    Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.
    Praca przy monitorze komputerowym.
    Budynek Inspektoratu jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych – winda przy schodach wejściowych.
    Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • kurs kancelaryjno-archiwalny,
    • wiedza z zakresu zagadnień związanych z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi, bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych (program Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
wymagania dodatkowe
  • odporność na stres,
  • komunikatywność, kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty