- Ogłoszenie nr: 181445
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 maja 2016 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Siedlcach
- Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw administracyjnych
- w zespole ds. administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
ul. Kazimierzowska 29
08-110 Siedlce
Miejsce wykonywania pracy:
- Siedlce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie i monitorowanie funkcjonowania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
- rejestrowanie dokumentów w składzie chronologicznym,
- wypożyczanie, wyrejestrowywanie, wycofywanie dokumentów ze składu chronologicznego,
- archiwizowanie dokumentów kancelaryjnych, znajdujących się w składzie chronologicznym i w systemie EZD,
- przyjmowanie korespondencji od klientów,
- rejestrowanie, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji w systemie EZD.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru).
Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu.
Obsługa klientów zewnętrznych.
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym na wysokim parterze.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.
Praca przy monitorze komputerowym.
Budynek Inspektoratu jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych – winda przy schodach wejściowych.
Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- kurs kancelaryjno-archiwalny,
- wiedza z zakresu zagadnień związanych z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi, bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych (program Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- odporność na stres,
- komunikatywność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów