Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Zatrudnienia Cudzoziemców w Departamencie Rynku Pracy

Starszy specjalista w Wydziale Zatrudnienia Cudzoziemców w Departamencie Rynku Pracy

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3452 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164515
  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 listopada 2014 r.

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw imigracji zarobkowych
  • w Wydziale Zatrudnienia Cudzoziemców w Departamencie Rynku Pracy

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Nowogrodzka 11, 00-513 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie, we współpracy z innymi Departamentami MPiPS, projektów stanowisk do legislacyjnych dokumentów unijnych, instrukcji, tez i wystąpień,
  • przygotowywanie opinii, stanowisk, wkładów DRP w sprawie projektów umów bilateralnych dotyczących programów typu „Zwiedzaj i pracuj”,
  • opracowywanie opinii w zakresie zobowiązań podejmowanych przez Polskę w ramach WTO/GATS oraz wkładów do instrukcji na posiedzenia gremiów unijnych,
  • przygotowywanie projektów opinii DRP w zakresie migracji zarobkowych dotyczących projektów aktów prawnych lub umów międzynarodowych,
  • przygotowanie projektów odpowiedzi na zapytania klientów zewnętrznych oraz na interpelacje poselskie dotyczące zatrudnienia cudzoziemców w Polsce,
  • organizowanie spotkań i konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji krajowych, zagranicznych i międzynarodowych oraz innych wydarzeń związanych z migracjami zarobkowymi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 11 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub doświadczenia w obszarze migracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2),
    • znajomość zagadnień dot. migracji zarobkowych, w szczególności przepisów regulujących zatrudnianie cudzoziemców w Polsce,
    • znajomość prawa unijnego, w tym orzecznictwa TSUE w zakresie migracji zarobkowych,
    • znajomość przebiegu procesu decyzyjnego w UE,
    • znajomość ustawy o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom nielegalnie przebywającym na terytorium RP,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • umiejętność analizy i syntezy informacji,
    • umiejętność organizacji pracy,
    • komunikatywność, umiejętność argumentowania,
    • znajomość programu LEX,
    • umiejętność obsługi komputera: MS OFFICE.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, stosunki międzynarodowe, nauki społeczne
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (co najmniej na poziomie B2).

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty