Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: AJN/2014/6/99
Oferta, którą masz przed sobą łączy stabilną pracę w dużej firmie działającej na rynku międzynarodowym, a równocześnie zapewnia Ci atrakcyjne zarobki (4500-5500 zł) i realne szanse na awans, możliwość rozwoju dzięki profesjonalnym szkoleniom oraz możliwości awansów. Przyjazna atmosfera panująca w zespole młodych ludzi – pasjonatów języka niemieckiego, nowi znajomi i kontakty z native speaker'ami, to tylko część benefitów w nowej pracy.
Czym będziesz się zajmować?
W zależności od stanowiska, które obejmiesz będziesz odpowiedzialny/a za:
- Obsługę niemieckojęzycznej dokumentacji - wsparcie administracyjne firmy;
- Zarządzanie realizowanymi w firmie procesami;
- Doradztwo Klientowi niemieckojęzycznemu oraz rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń (system CRM);
- Wsparcie Klienta w rozwiązywaniu ewentualnych zaistniałych problemów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2);
- Skrupulatność i odpowiedzialność ;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie;
- Empatia, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Energia, dynamizm w działaniu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Realne szanse awansu;
- Atrakcyjne warunki finansowe (4500-5500 zł comiesięcznej podstawy);
- Pakiet dodatkowych benefitów;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Liczne, profesjonalne szkolenia;
- Przyjazną atmosferę pracy.