Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Wydziale Kadr i Szkolenia

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Radom
praca stacjonarna
3406 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165383
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 grudnia 2014 r.

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu

  • Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Wydziale Kadr i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom

Miejsce wykonywania pracy:

  • Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługiwanie systemu informatycznego „Kadra”, dokonywanie aktualizacji bazy na terenie właściwości Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, wprowadzanie danych dotyczących Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, Samodzielnego Pododdziału Policji w Płocku i Radomiu, Komendy Powiatowej Policji w Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Przysusze, Szydłowcu, Zwoleniu,KMP Radom
  • obsługiwanie podsystemu Kadra – „System Wspomagania Obsługi Policji” jako lokalny administrator funkcjonalny w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz jednostkach podległych Mazowieckiemu Komendantowi Wojewódzkiemu Policji;
  • przygotowywanie i wystawianie comiesięcznej transmisji o stanie kadr Policji na terenie właściwości Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji do bazy centralnej;
  • opracowywanie wskazanych zestawów danych oraz przygotowywanie i udzielanie informacji
  • aktualizowanie tablic kodowych;
  • prowadzenie i archiwizowanie teczek zagadnieniowych zespołu systemu informatycznego „Kadra”;
  • przydzielanie numerów identyfikacyjnych policjantom, pracownikom Policji;
  • comiesięczne uzgadnianie danych zawartych w meldunkach.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa;
    - wykonywanie zadań wymagających dużej komunikatywności, samodzielności i kreatywności, zasadniczym zadaniem jest realizowanie zadań związanych z funkcjonowaniem podsystemu Kadra – System Wspomagania Obsługi Policji.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - oświetlenie naturalne i sztuczne,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
    - wymuszona pozycja ciała.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • działania w sytuacjach nieprzewidzianych, stresowych.
wymagania dodatkowe
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze specjalistycznych programów komputerowych
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub teleinformatyczne,
  • znajomość systemów klasy UNIX,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych w obszarze kadrowym.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty