- Ogłoszenie nr: 164595
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 listopada 2014 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
- Dyrektor Regionalnego Zarządu
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw zamówień publicznych
- w Wydziale Zamówień Publicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Gliwice
ul.Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy:
- Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami na podstawie wniosku składanego przez komórki organizacyjne,
- opracowanie i zamieszczenie ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w Urzędzie Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w miejscu publicznie dostępnym, w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Opracowywanie i przekazywanie wymaganych ogłoszeń o wyborze oferty i o udzieleniu zamówienia – zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- przekazanie na wniosek oferenta Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udzielanie wyjaśnień do specyfikacji i przekazywanie ich oferentom i na stronę internetową zamawiającego,
- udział w komisjach przetargowych w przeprowadzanych postępowaniach poprzez m.in. przygotowywanie otwarcia ofert, przekazywaniu informacji oferentom z otwarcia nie uczestniczącym w otwarciu na ich prośbę,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi, wnioskującymi o wszczęcie postępowania ,a także z działem finansowo-księgowym ws. Wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- udział w pracach komisji przetargowej przeprowadzanych postępowań. Prowadzenie pełnej dokumentacji z postępowań m. innymi pełny protokół postępowania, przekazywanie informacji o unieważnieniu przetargu, wykluczeniach ,odrzuceniach i wyborze ofert,
- prowadzenie ewidencji zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro oraz prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do wydziału i jej archiwizacja,
- prowadzenie dokumentacji przetargowej i jej archiwizacja w zakresie przeprowadzonych przetargów. Zastępowanie w czynnościach związanych z procedurą przetargową innego sekretarza w czasie jego nieobecności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- zadania realizowane w siedzibie budynku, wyjazdy służbowe, współpraca z jednostkami zewnętrznymi, praca pod presją czasu,
Praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na pierwszym piętrze budynku poruszanie się po budynku Dyrekcji (trzy kondygnacje), brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ( ekonomiczne, administracyjne )
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w sprawach związanych z zamówieniami publicznymi oraz przygotowaniu postępowań przetargowych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Dobra znajomość przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem,
- Rzetelność, systematyczność, terminowość,
- Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- Dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność,
- Odporność na stres, asertywność,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów