Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2528 dni temu
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10832

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Tamka 3 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • prowadzenie kontroli projektów w PO WER,
  • sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz formułowanie zaleceń pokontrolnych,
  • uczestniczenie w sporządzaniu rocznych planów kontroli oraz analizy ryzyka dotyczącej wyboru projektów, formułowaniu założeń do wyboru projektów do kontroli, przygotowywaniu sprawozdania z realizacji rocznych planów kontroli,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie występujących w projektach nieprawidłowości (Instytucją Zarządzającą, Instytucją Audytową, Policją, Państwową Inspekcją Pracy, Urzędem Zamówień Publicznych, Urzędem Kontroli Skarbowej),
  • ­­przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i uchybieniach, monitorowanie wdrażania zaleceń pokontrolnych, wprowadzanie danych do systemu informatycznego SL 2014 i rejestru kontroli, przekazywanie Instytucji Zarządzającej informacji o realizacji przez Departament zadań kontrolnych,
  • uczestniczenie w koordynowaniu kontroli i audytów Departamentu prowadzonych przez uprawnione podmioty tj. NIK, UKS, IZ, SAW, KE, ETO.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość zasad i aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Europejskiego Funduszu Społecznego
  • Znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących PO WER
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Wiedza z zakresu pomocy publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość procedur postępowania kontrolnego
  • Znajomość przepisów prawa związanych z kontrolą prowadzoną przez organy administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość obsługi komputera: MS Office
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty