- Ogłoszenie nr: 162677
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 sierpnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie projektów umów z zakresu działania Wydziału Łączności i Informatyki, w których KWP z siedzibą w Radomiu jest stroną;
- analizowanie na bieżąco umów z zakresu działania Wydziału Łączności i Informatyki;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sprawach z zakresu działania Wydziału Łączności i Informatyki;
- opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących zakresu działania Wydziału Łączności i Informatyki;
- opiniowanie projektów decyzji, regulaminów i innych wewnętrznych aktów prawnych przygotowanych do wprowadzenia w KWP z siedzibą w Radomiu dotyczących zakresu działania Wydziału Łączności i Informatyki;
- opiniowanie projektów aktów pranych z zakresu łączności i informatyki przygotowanych do wprowadzenia w Policji;
- realizowanie zadań związanych z zaopatrzeniem materiałowym Wydziału Łączności i Informatyki zgodnie z regulacjami wewnętrznymi KWP z siedzibą w Radomiu z zakresu planowania i udzielania zamówień.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej w celu konsultacji w obszarze zamówień publicznych,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych lub obsługi prawnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do ustaw oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (obsługa programów MS Access, MS Excel),
- samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
- terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań,
- znajomość zasad techniki prawodawczej.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- dyspozycyjność,
- łatwość przyswajania sobie nowych umiejętności,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów