- Ogłoszenie nr: 175555
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2015 r.
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
- Komendant Główny PSP
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Finansów KG PSP
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowanie i przeprowadzenie wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do wykonawców, ogłoszenia, kontaktowanie się z podmiotami biorącymi udział w postępowaniu,
- Koordynowanie i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych oraz zapewnienie obsługi technicznej w tym zakresie, w tym uczestniczenie w otwarciu ofert, ich badaniu i ocenie, udział w negocjacjach z wykonawcami,
- Zapewnienie obsługi proceduralnej i formalno – prawnej wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane,
- Publikacja i zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i ich zmianach,
- Przygotowanie umowy z wykonawcami do podpisu na podstawie złożonej oferty i koordynacja czynności związanych z ich zawarciem,
- Przygotowanie projektów pism/dokumentów wychodzących z wydziału,
- Sprawowanie pieczy nad archiwizacją wytworzonej dokumentacji,
- Przygotowanie zestawień i informacji na rzecz kierownictwa PSP i jednostek nadrzędnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno - biurowa, głównie w siedzibie urzędu. Praca wymaga znajomości obsługi komputera, znajomości przepisów prawa zamówień publicznych, odporności na stres oraz umiejętności obsługi portali: Urzędu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i strony internetowej KG PSP.
1. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
2. budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak wind i podjazdów.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe min. 1 rok doświadczenia zawodowego w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz ustaw związanych,
- umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o PSP,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- znajomość języka angielskiego/francuskiego/niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów