Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Temporary Consultant/Admnistrator
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 2-12-33367/PC
Opis stanowiska:
W związku z rozwojem struktur poznańskiego oddziału Grafton Recruitment zapraszamy do współpracy doświadczonych Konsultantów specjalizujących się w usługach pracy tymczasowej i outsourcing'u .
konsultant ds. pracy tymczasowej/Administrator (dział pracy tymczasowej)
Osobie tej powierzymy obsługę kadrową istniejącej grupy pracowników tymczasowych delegowanych do grupy kluczowych Klientów oraz realizację nowych projektów rekrutacji.
Zakres obowiązków:
- Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne; umowy o pracę tymczasową, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych itp.)
- Wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich itp.
- Rekrutacja pracowników na zróżnicowane stanowiska (samodzielni specjaliści, wspierający personel administracyjny, wykwalifikowani i niewykwalifikowani pracownicy fizyczni)
- Kontakt z klientami związany z procesami rekrutacji i administracji kadrowo-płacowej
- Okazjonalna współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, urzędy pracy
- Przygotowywanie raportów (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.)
- Udział w spotkaniach z Klientami, przygotowywanie propozycji współpracy, aktywny rozwój kontaktów biznesowych
- Wspólne działania z lokalnym zespołem konsultantów oraz innymi oddziałami firmy w oparciu o zasadę współpracy i dzielenia się wiedzą
konsultant ds. pracy tymczasowej/Administrator (dział pracy tymczasowej)
Osobie tej powierzymy obsługę kadrową istniejącej grupy pracowników tymczasowych delegowanych do grupy kluczowych Klientów oraz realizację nowych projektów rekrutacji.
Zakres obowiązków:
- Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne; umowy o pracę tymczasową, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych itp.)
- Wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich itp.
- Rekrutacja pracowników na zróżnicowane stanowiska (samodzielni specjaliści, wspierający personel administracyjny, wykwalifikowani i niewykwalifikowani pracownicy fizyczni)
- Kontakt z klientami związany z procesami rekrutacji i administracji kadrowo-płacowej
- Okazjonalna współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, urzędy pracy
- Przygotowywanie raportów (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.)
- Udział w spotkaniach z Klientami, przygotowywanie propozycji współpracy, aktywny rozwój kontaktów biznesowych
- Wspólne działania z lokalnym zespołem konsultantów oraz innymi oddziałami firmy w oparciu o zasadę współpracy i dzielenia się wiedzą
Wymagania:
- Doświadczenie w firmie rekrutacyjnej lub agencji pracy tymczasowej
- Znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy w zakresie zatrudniania za pośrednictwem agencji, szczególnie dotyczących pracy tymczasowej
- Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników
- Przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, której celem jest realizacja potrzeb Klienta w określonym czasie
- Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja
- Pozytywne usposobienie i gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań oraz pokonywania ograniczeń
- Chęć rozwoju!!!
- Znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy w zakresie zatrudniania za pośrednictwem agencji, szczególnie dotyczących pracy tymczasowej
- Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników
- Przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, której celem jest realizacja potrzeb Klienta w określonym czasie
- Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja
- Pozytywne usposobienie i gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań oraz pokonywania ograniczeń
- Chęć rozwoju!!!
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzienie podstawowe + prowizja od każdego obsługiwanego pracownika)
- Prywatna opieka medyczna
- Karta fitness
- Stabilna grupa Klientów, współpraca z dużymi firmami i prestiżowymi markami
- Duże wsparcie merytoryczne i operacyjne ze strony managera i innych specjalistów
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji w sektorze wyspecjalizowanych usług dla biznesu
- Pewne zatrudnienie – stawiamy na osoby zakładające długofalowy rozwój w firmie, chcące rozwijać się w środowisku biznesowym
- Realne możliwości awansu i rozwoju zawodowego!
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzienie podstawowe + prowizja od każdego obsługiwanego pracownika)
- Prywatna opieka medyczna
- Karta fitness
- Stabilna grupa Klientów, współpraca z dużymi firmami i prestiżowymi markami
- Duże wsparcie merytoryczne i operacyjne ze strony managera i innych specjalistów
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji w sektorze wyspecjalizowanych usług dla biznesu
- Pewne zatrudnienie – stawiamy na osoby zakładające długofalowy rozwój w firmie, chcące rozwijać się w środowisku biznesowym
- Realne możliwości awansu i rozwoju zawodowego!
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.